Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur h@XX0r och teknik- och spelstofiler

Notiser

h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#11) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-11-13, 19:04

0,24 och 1,97
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#12) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-13, 19:09

Nu börjar vi snacka. Jag och Sven spelar i samma liga...



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#13) Gammal
Ulvena
Test i bäst asbest
 
Ulvenas avatar
 
Inlägg: 3 850
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Hemma
2008-11-13, 19:14

Jag hade:

Ta emot: 2.09
Skicka: 0,33

Men jag bor på landet.


Only the paranoid survive.
Ulvena är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#14) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-13, 19:16

Ta emot 6,86 skicka 0,86 Räcker bra för mig.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#15) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-11-13, 20:37

Idag är mitt internet SUPERSNABBT! Kan inte göra tp-test för jag kollar på "ner i byxan"-foton på forumet.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#16) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-11-13, 20:39

Jag gjorde det ändå.

Upp: 0.97
Ner: 10.18

Servern var snäll tror jag. Är snudd på 100 att modemet är strypt till 10 och jag brukar inte komma över 8. Men ja, bra skit.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#17) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-13, 20:41

Citat:
Ursprungligen postat av Ulvena Visa inlägg
Jag hade:

Ta emot: 2.09
Skicka: 0,33

Men jag bor på landet.
Det gör jag också...



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#18) Gammal
Ulvena
Test i bäst asbest
 
Ulvenas avatar
 
Inlägg: 3 850
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Hemma
2008-11-13, 20:57

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Det gör jag också...
Nåja!


Only the paranoid survive.
Ulvena är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#19) Gammal
dr fotpall
Pink Sissy
 
dr fotpalls avatar
 
Inlägg: 139
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-14, 01:48

snabbis.

0.19 och 0.28

bor i skobojsarland. tall och gran är min vän.

by the way: måste du, sven, ha zia-ul-haq som avatar? jag lyfte fram karln som ett avskräckande exempel, som en civilisatorisk paria, en brutal diktator med en ögonsällning som gjorde inköp av solbrillor komplicerad.

zia-ul-haq var inte avsedd som ett identifikationsobjekt.

sven. samla in fåren.

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
0,24 och 1,97


Ich mich geduckt

Senast redigerad av dr fotpall den 2008-11-14 klockan 01:53.
dr fotpall är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#20) Gammal
Pomperipossa
Ugnsbakad trollpacka
 
Pomperipossas avatar
 
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-14, 08:48

skicka 0.97 mbit/sek
ta emot 14.54 mbit/sek

Det låter inte bra?
Pomperipossa är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp