![]() |
Hur snabbt är ditt internet idag?
Posta hur snabbt ert internet är just nu här med hjälp av bredbandskollen.
Vem är herre på täppan?:evilgrin39: |
Uppströms (skicka data): 18.18 mb/s
Nedströms: (ta emot): 14.72 mb/s |
Jag har den fantastiska kapaciteten på:
skicka: 0.5 mbit/sek ta emot: 1.96 mbit/sek :proud: |
Skicka 16.22
Ta emot 68.65 |
Skicka: 44.22 Mbit/s.
Ta emot: 48.14 Mbit/s. Jag sitter på jobbet med en 100 mbit/s-lina... :evilgrin39: |
PruttKådis! :tunga:
Tänker fan inte ens kolla... jag har 8 ner och 1 upp och det brukar vara full sutta, så det så! Men väääääääääääärt efter 100 mbitslinan rätt upp i krysset? :( *AVIS!* |
Har fått sådana hastigheter en kväll (50/50) på denna linan, jag vet inte vad max är.
Och dessutom är det helt gratis! Satte in nätverksladden i lanuttaget en dag och provade, och det var inte låst alls:) |
Gratis är bra. Jag vill med ha lan-uttag! :(
|
Citat:
Men ni skulle se min dator en av mina vänner säger Miriam det är ingen dator det är en uppgraderad bongotrumma. |
Citat:
Hahaha ja det är nästan som min då. Det var HET och grym för 6-7 år sen. :skamsen: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson