![]() |
|||
| |||
(#1)
|
(#2)
|
(#3)
|
(#4)
|
(#5)
|
(#6)
|
(#7)
|
(#8)
|
|
Analfabet
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-21, 09:51
Jag gillar skvallär....
Igår läste jag t.ex. att Kate Moss hade trubbel med sin nya "bad boy" och inte hade fått ett modellkontrakt som gick till en yngre modell. Då tog hennes manager och skjutsade ner henne till semester på en gigantisk lyxjakt vid Mallorca. Kalaset kostade en miljon. Hisnande informationer, eller hur? Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#9)
|
|
Smegmatiker
|
2008-07-21, 14:32
Jag gillar kändisskvaller... Men oftast så är det ju ganska mesiga grejor som kommer fram. Det där med hockeykillen i Leksand var ju en höjdare men annars så tycker jag det är ganska skralt med både löst sladder och mera handgripligt förtal.
För vem är egentligen intresserad av hur Hur Pernilla Wahlgren delar vårdnaden med sitt ex? Inte jag, jag vill läsa om hur många vändor Berndt Egerbladh gjorde till Vietnam och jag vill frossa i homosexrykten kring folkkära artister. Tore Skogman t.ex. |
|
|
|
(#10)
|
|
Analfabet
|
2008-07-21, 14:50
Det har varit väldigt tunt med riktigt smaskiga skvaller, sedan det avslöjades att Selma Lagerlöf var flata och skickade kärleksbrev till en annan mamsell.
En spännande händelse var annars att diplomaten Sverker Åström bestämde sig för att komma ut ut garderoben, när han var över 80 bast. Att Peter Jöback fick för sig att komma med samma information var ingen nyhet för de flesta med en hjärncell. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|