![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Farbror Barbro och Sofi Fahrman Prylbögeri, skönhet och mode. I en salig blandning. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#41)
|
(#42)
|
|
Glad satanist
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-09, 20:17
Citat:
Citat:
![]() Fast jag får nog ge er rätt. Tillsammans med H&M har de snygg design men usel kvalitet. Eftersom jag bara använder dessa "se-så-snygg-jag-är-plagg" en eller två ggr så gör det mig inget. Jag rensar ut dem sen. KappAhl och Lindex har däremot fattat kvalitetsgaloppen. Men det beror nog på att de varit framgångsrika med sina barnkläder. (blev det OT nu? ) |
||
|
|
|
(#43)
|
|
Elev
|
2008-08-10, 16:22
HM är väl av rätt varierad kvalitet ändå, det går väl inte säga att deras plagg håller urusel kvalitet rakt igenom? Klart en glittertopp för 29 kr inte håller tusen tvättar men nog är det mesta ur bassortimentet någorlunda okej. Det skiljer sig väl från plagg till plagg sett till pris och användningsområde helt enkelt. HM för folket!
|
|
|
|
(#44)
|
|
Den vilda paltkokerskan
|
2008-09-22, 22:52
Så där ja nu har jag slumpat igen.
Paul Weller som av mig och många andra anses vara en extremt välklädd man har ofta pikétröjor. Fred Perry designade en kollektion som bar Paul Wellers namn om jag inte minns fel. Alltså är pikétröjahelt rätt så länge den inte är rosa och bärs av någon med backslick. Bildbevis. Spoiler:
Spoiler:
|
|
|
|