![]() |
Kortärmade skjortor och rosa tangakalsonger (utjuckad tråd)
Det är inget fel kortärmade skjortor, så det har knappast med bra smak att göra. En pilotskjorta blir aldrig fel.
|
Jag köpte en rutig kortärmad skjorta igår. Micket fin...
Något sådant här men i blått men utan fickorna. Jag skall ha den lite mer uppknäppt. Spoiler:
|
Kortärmade skjortor är för svårburna för att de ska kunna rättfärdigas som ofarliga för allmänheten.
På flickor brukar de dock kunna sitta bättre än på pojkar. |
Kan någon tala om för mig vad det är för fel med kortärmad skjorta på män.
Ett bildexempel: http://media.redcatsnordic.com/ellos..._1051791_P.jpg Ser hur snyggt ut som helst. |
Nå såg ju iofs mröffs exempel svårartat mesigt ut, men att kortärmat skulle vara svårburet fattar jag inte vad det skulle komma från. Det finns ju massa från J. Lindeberg och prada t.ex som kör på den kortärmade, slimmade och sportiga stilen.
Hårfrisörskan har nog smak som en rysk miljonärska:p |
Citat:
Klassiskt och klass. :D |
Citat:
|
Alla fina designers har kortärmade skjortor i sin kollektion.
Jan Troell - du får komma upp till nästa Stockholm Fashion Week så skall jag omvända dig. Du kommer åka hem med kortärmade skjortor och vara bög. :D Tänk vad praktiska dom är eg. Inget oljespill eller Lube på mudden/manschetten. |
Citat:
Tror du bara har gamla tattiga tatueringar som du vill dölja?:p |
Citat:
Jag tror det ligger till så här: Kortärmat för att slippa fläckar från fjolliga lotioner eller preparat typ Click och Anal-Joy= Gay Uppkavlat för att slippa fläckar från geggig grafit och rak mineralolja = Straight Edit: Inte en gaddning så långt ögat når. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson