Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur h@XX0r och teknik- och spelstofiler

Notiser

h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#11) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-04, 03:19

Bitlord är ett lättanvänt program och ett bra torrentplejs är också http://tankafett.com/index.php Har det mesta och alltid svensktextat. Och som också nämns är VLC det bästa programmet att titta med.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#12) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-08-04, 05:47

Tankade porr sist jag drog ner nåt.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#13) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-04, 06:52

På mina önskelistor står det för det mesta böcker och någon enstaka film eller gammal nostalgisk musik.
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#14) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-04, 12:41

Själv är jag hardcore och pröjsar 300 i månaden för att få tillgång till allt det senaste, jag tankar alltså från samma ställe som de som gör texterna direkt det kommer ut. Dessutom behöver jag inte tanka upp något, och det jag tar ner sker i full linespeed, dvs 21 megabit vilket är allt min lina mäktar med.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#15) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-08-04, 12:51

Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig Visa inlägg
Tankade porr sist jag drog ner nåt.
http://www.obsklassen.se/showpost.ph...57&postcount=2
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#16) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-04, 12:54

Bra gjort. Porrindustrin skall inte tjäna några pengar..



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#17) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-08-05, 15:39

Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN Visa inlägg
Ska vi se film?

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Bra gjort. Porrindustrin skall inte tjäna några pengar..
Precis! Vi gör alla en god gärning.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#18) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-08-05, 16:00

Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig Visa inlägg
Ska vi se film?
Å ja, nu är man dessutom tvungen när Mröff har påpekat vilken god gärning det kommer att bli...
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#19) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-05, 16:07

Tankade Hancock igår. Efter att ha hört av så många att den var rutten, så gick den faktiskt utmärkt att se på.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#20) Gammal
Kristen Etik och Moral
Går med Jesus
 
Kristen Etik och Morals avatar
 
Inlägg: 335
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-05, 16:47

Jag tankar nuff electro.


En kristen etik och moral är den bästa huvudkudden.
Kristen Etik och Moral är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp