Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur h@XX0r och teknik- och spelstofiler

Notiser

h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#8) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-08-04, 05:57

Jag är Piratpartist. Har even en t-shirt.
Finner inget oetiskt eller omoraliskt med att tanka musik, spel eller film. Program likaså.
Vad gäller musik så kan jag gott tänka mig att köpa CD's igen när priset för en skiva är skäligt och när mainstreamarna får mindre utrymme i CD-brännarfabriken och man kan få fatt i bredare musik och fler okända får fram sitt material. (På DC t.ex kan man hitta mycket hemmagjort eller polares polare som vill få ut sitt material.)
Film och spel nyttjar jag inte mycket så ingen losar nåt på mig direkt. Ljudböcker drar jag ner ibland med. Men jag köper såpass mycket böcker så jag FÅR det... Och all PORR vill jag inte betala för. Det är ju bara för att komma lite raskt man tittar på det. Sen kastar man och drar ner nytt...


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp