Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Allvarliga frågor Sverige och Utrikes

Notiser

Sverige och Utrikes Samhälle, politik och debatt.

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#51) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

Reg.datum: Jul 2008
2010-04-11, 08:44

På chokladkartongen och tallriken så ser han så fruktansvärt gay ut. Det är nog samma foto, men vad fan liksom... den blicken och den hållningen. Sånt där får dom väl sköta i skymundan som förr i tiden. Gustav V hade aldrig ställt upp på nåt sånt där i officiella sammanhang, aldrig i världen. Han parkerade ute i Huddinge och och han besökte obskyra klubbar i gamla stan, men inte att han skulle låtit sig avbildats på det där viset. Det var bättre förr när det smögs och allt var höljt i klädsamt dunkel.

Förr:
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#52) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

2010-04-11, 09:27

Nu har det gått en stund och jag har ägnat en del av den tiden åt att pejla läget på forumet. Här blåser förändringarnas vindar... minsann. Så eftersom jag känner sånt på mig och är väldigt lyhörd för rådande trender så ändrar jag mig lite.

Daniel har så skönt sug i blicken. Inte alls som den där gamla stöten på sardinburken. Han må ha bögat hårdare och bättre än de flesta, men utvecklingen har gått framåt och nu är det Daniel som sätter normerna för hur kunglig sodomi bör utövas. Han är mjuk och följsam, hans smekande händer läser dig som en öppen bok, han är receptiv för dina behov och väldigt uppmärksam vad manlig metakommunikation beträffar. Tiden då en monark eller ens en hertig kunde sitta bekvämt tillbakalutad på sin tron och låta sig stimuleras med riksregalierna är nu äntligen till ända. Igen alltså, i en inte fullt så bokstavlig mening, spiran och kanske framförallt äpplet har ju liksom varit där förr. Daniel använder krämer och väldoftande oljor, han är soft i sin framtoning och han är en dovhjort i tiden. För fosterlandet och brödrafolkens väl.

Senast redigerad av Sven Hedin den 2010-04-11 klockan 09:30.
Svara med citat
  (#53) Gammal
Mröff
Analfabet

Mröffs avatar

2010-04-11, 20:51

Efter en rejäl volta i sängen - innehållande gymövningar kombinerat med rejäl penetration - kanske de avslutar med en uppfriskande Gainomax....

charge, burn, recover - som vi säger i gymsex-branschen.

För övrigt har tyska porrskådisar med tubsockor och mustasch länge dominerat scenen för denna typ av utåtriktat samkväm. Nu har de fått en värdig konkurrent i man som utåt ser ut som en revisor, med allt vad det innebär.

Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.

Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#54) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

2010-04-11, 21:59

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Efter en rejäl volta i sängen - innehållande gymövningar kombinerat med rejäl penetration - kanske de avslutar med en uppfriskande Gainomax....
Rektalt, hoppas jag.
Svara med citat
  (#55) Gammal
Mröff
Analfabet

Mröffs avatar

2010-04-11, 23:20

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Rektalt, hoppas jag.
Inte bara det. De flesta kroppsöppningar är av intresse. Det finns så många nya möjligheter för utforskning av sexualiteten i alla dess former om man är lite öppensinnad.

Sven, det är lite 90-tal att bara tänka rektalt...då snackar vi prins Charles och Diana...
Även kungahusen moderniseras, i detta fall innan det övriga samhället. Det har alltid varit de kungligas roll att bryta nya vägar på okänd mark när det gäller pervers sexuell njutning.

Senast redigerad av Mröff den 2010-04-11 klockan 23:23.
Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#56) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

2010-04-12, 19:37

Nja, vi talar väl egentligen bara prins Charles, för prinsessan lär ju ha varit så till den milda grad frigid att Charles oftast bara kunde drömma om att få stuva trossen i ruffen. Eller... det är ju inte riktigt sant för han gjorde ju mer än att drömma om det. Det sägs att när han och några grabbar från Cambridge hyrde en båt i medelhavet så blev han fångad på både bilder och några längre filmsekvenser där man kunde se hur den lättklädda prinsen stod och rullade stora nystan av tågvirke, tross och lina för att sedan mycket omsorgsfullt och väl stoppa in dessa bak i båten.
Svara med citat
  (#57) Gammal
Mröff
Analfabet

Mröffs avatar

2010-04-12, 21:16

Du har möjligtvis inte tillgång till nummer åtta i den fotoserien. Ifall jag får tag på den har jag en komplett serie av bilderna som fotades under den fröjdefulla dagen i Medelhavet.

Du vet den som innehåller ett bord med libanesiska meze.

Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#58) Gammal
dr fotpall
Pink Sissy

dr fotpalls avatar

2010-04-12, 21:21

är inte penetration överhuvudtaget väldigt passé (för att inte tala om överskattat)?

men det kanske är jag som har en förvriden syn på pekfingrar och munkar.

Citat:
Inte bara det. De flesta kroppsöppningar är av intresse. Det finns så många nya möjligheter för utforskning av sexualiteten i alla dess former om man är lite öppensinnad.

Sven, det är lite 90-tal att bara tänka rektalt...då snackar vi prins Charles och Diana...
Även kungahusen moderniseras, i detta fall innan det övriga samhället. Det har alltid varit de kungligas roll att bryta nya vägar på okänd mark när det gäller pervers sexuell njutning.

Ich mich geduckt
dr fotpall är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#59) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

2010-04-12, 21:35

Citat:
Du har möjligtvis inte tillgång till nummer åtta i den fotoserien. Ifall jag får tag på den har jag en komplett serie av bilderna som fotades under den fröjdefulla dagen i Medelhavet.

Du vet den som innehåller ett bord med libanesiska meze.
Och den blåa nylonlinan? Den är svår, jag skall kolla med några samlare.
Svara med citat
  (#60) Gammal
Mröff
Analfabet

Mröffs avatar

2010-04-12, 23:38

Citat:
Ursprungligen postat av dr fotpall Visa inlägg
är inte penetration överhuvudtaget väldigt passé (för att inte tala om överskattat)?

men det kanske är jag som har en förvriden syn på pekfingrar och munkar.
Hmmm...det låter som du har djupare kunskaper om sexualiteten hos de europeiska kungahusen. Vad pysslar de med nuförtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Och den blåa nylonlinan? Den är svår, jag skall kolla med några samlare.
För att inte tala om inslaget med de förfalskade dollarsedlarna från operation Bernhard under det andra världskriget.

Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av