Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur Volvo 245

Notiser

Volvo 245 Motorer, farkoster och vråltrimmat.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#7) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-07-05, 21:31

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Absolut, kör på det, för förutom Vauxhall så var Opel det enda någorlunda sofistikerade som jag kunde komma på från GM-koncernen. Citroën rockar ju fetare än det mesta och för att skänka ytterligare tyngd bakom både dina och mina (mest dina) funderingar så bifogar jag följande jättestora bild. Vad killen har i kavajfickan det har vi ju redan fått svar på i tråden.

Spoiler:
En Vauxhall Viva hade vi när jag var barn. Häftig bil. Fast Kapitänen vi hade gjorde större intryck på mig. Den drömmer jag om fortfarande.


Var på träff förra helgen och såg denna skapelse:

Spoiler:

Senast redigerad av CodeMAN den 2009-07-05 klockan 23:24. Anledning: Bilstorleken i citatet.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp