![]() |
|||
| |||
(#71)
|
(#72)
|
(#73)
|
(#74)
|
(#75)
|
|
Kristdemokrat
Reg.datum: Jul 2008
|
2009-03-07, 01:54
Citat:
![]() |
|
|
|
|
(#76)
|
|
Glad satanist
|
2009-03-07, 20:21
Det är min strategi, ja. Så sparar jag massor av varmvatten och därmed elkostnad.
Jag har blivit uppmuntrad av lågprisdiskussionerna. Idag handlade jag på Coop Forum, och jagade runt efter xtra-grejer. Här vill jag iofs varna för våtservetterna (dvs rövservetterna) till barn och andra som har svårt att torka rent därbak: de luktar gräsligt, värre än om skiten fick sitta kvar. Jag ville ha flytande tvättmedel men det finns inte i Coop-xtra-sortimentet. Och sköljmedlet var i jätteförpackning. Så jag köpte de vanliga Coopgrejerna, verkade ok i pris de med. |
|
|
|
(#77)
|
|
Bajs är livet
|
2009-03-07, 20:26
Jag var också på coop idag, köpte bl.a. en burk x-tra ravioli som jag har tänkt äta till lunch på måndag. Jag återkommer med en recension av den
![]() Jag var även inne på att köpa en påse x-tra chips men min sambo propsade på estrella så dom får jag testa en annan gång. |
|
|
|
(#78)
|
|
Bajs är livet
|
2009-03-08, 20:50
Till middag idag: ugnsbakad falukorv, till detta använde jag följande:
Eldorado falukorv 15,90:- Eldorado goudaost 59 kr/kg Euroshopper senap 6,90/500 gram Ketchupen var från Felix och så dyr att jag inte vågade tänka på vad den kostade, men det hela blev väldigt delikat ![]() Gömde förresten att jag använde Lindahls smör, fyra kronor billigare än Arlas ![]() |
|
|
|
(#79)
|
|
Analfabet
|
2009-03-08, 21:59
Jag har en burk x-tra Ravioli i mitt skafferi som jag kollar drägglande på varje gång jag öppnar skåpet. Den skall avnjutas vid ngt väldigt speciellt tillfälle. Kostnad 9.90. En superb ravioli på burk, som räcker till två måltider.
X-tra chips är helt ok. Bra smak, men dock lite tunna så det går inte direkt att säga att alla chips i påsen är intakta. När det gäller Chips dissar jag x-tra då jag enbart käkar low fat-chips från Estrella med Sourcream/onion-smak. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#80)
|