![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Toastolen Vart tar bajset vägen sen? |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#21)
|
(#22)
|
|
Smegmatiker
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-09-21, 13:11
Oh ja! Medans jag höll på så var det ju alla tiders och det var nästan med sorg i hjärtat som jag tillslut tvingades inse att det inte fanns mer att pressa ut. Inget krystande i världen kunde hjälpa upp situationen och då så kom ju svedan... Det är ju samma fenomen som när man kliar sönder ett myggbett.
![]() |
|
|
|
(#23)
|
|
Bajs är livet
|
2008-09-21, 13:56
Citat:
![]() |
|
|
|
|
(#24)
|
(#25)
|
|
Test i bäst asbest
|
2008-09-25, 19:53
Min ena son hade en del problem med det där som yngre, han kunde hålla sig i veckor men när det sen kom.
Vet inte hur många gånger jag slagit sönder meterlånga stenhårda korvar mha. kemtvättsgalgar för att kunna spola på toaletten. Annars har jag också jobbat inom vården samt har 3 barn, bajs är rätt normalt och diskuteras faktiskt rätt flitigt här hemma. ![]()
|
|
|
|
(#26)
|
|
Smegmatiker
|
2008-09-25, 22:58
Jag kom att tänka på ytterligare en uppkastning som var ganska så spektakulär...
Under en spelning på ett ställe här i stan lyckades jag spy ner mig själv så till den milda grad att jag fick söka hjälp på en känd porrintitution som råkade ligga i närheten. Där inne så ljög ihop en historia om att jag hade bivit påhoppad av en okänd galning som hade kaskadspytt rakt över hela mig. Killen i kassan hjälpte mig att stoppa skjortan i en plastpåse och så fick jag se på gratis film medans min t-shirt som jag hade tvättat i ett av deras handfat fick torka lite. När jag tackade för hjälpen så bad jag honom spruta sånt där citrondoftande specialmedel på mig för luktens skull. Det var äkta sånt som dom brukade ha i runkbåsen berättade han... ![]() |
|
|
|
(#27)
|
(#28)
|
(#29)
|
(#30)
|