![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Filmtajm och tevesoffan Från Grötbögen till Sex and the City. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
(#12)
|
|
Återanpassningsbar?
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-18, 21:57
Citat:
![]() Skulle nån ställa upp i "Du är vad du äter"? "Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|
|
|
(#13)
|
(#14)
|
(#15)
|
(#16)
|
(#17)
|
(#18)
|
|
Glad satanist
|
2008-08-19, 08:01
Ah, nu blev det ett av mina älsklingämnen: den fuskande Anna Skipper.
Ja, hon är åldrad i förtid, äter och lever osunt, har tre nummer för små kläder och budgetblondering, och predikar (troligen) hälsofarliga idéer om kost. (Har ni tänkt på att hon aldrig nånsin deltar själv i gympaprogrammen och aktiviteterna hon ordinerar? Det vore väl naturligt att vara med och coacha nån gång.) Ändå har jag sett några förmildrande drag på sistone. Den empati hon visar vissa av kvinnorna som verkligen lider verkar äkta, och när hon pratade med tjejen med ätstörningar igår framkom värme och hon gav vettiga råd. På den psykologiska sidan tycker jag inte hon är helt snett ute. |
|
|
|
(#19)
|
|
Glad satanist
|
2008-08-19, 08:06
Om man fick en heltidscoach och tillika lyxig PT, och betalda menyer, övervakning och diverse makeovers, så skulle jag nog faktiskt det.
Men programmet är alltför budget för mig . Jag skulle kunna svulla hur mycket som helst utan att de upptäckte det. |
|
|
|
(#20)
|
|
Kristdemokrat
|
2008-08-19, 09:47
Citat:
![]() Själv hade jag inte tagit i hennen med tång, iklädd rymddräkt, men i vissa vinklar ser hon ut att ha en relativt imponerande byst. Det måste man väl ändå se som en tämligen förmildrande omständighet gällande hennes tillkämpat auktoritära uppträdande? |
|
|
|
|