![]() |
|||
| |||
(#31)
|
(#32)
|
(#33)
|
(#34)
|
|
Analfabet
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-17, 09:31
Haha...
Nu tycker jag vi tittar på hur de hanterar frågan på sjukhus. Inte sköljer de av de kirurgiska instrumenten i kallt vatten inte. Nä, en sådan här diskdesinfektor tycker jag alla borde ha hemma, till sina disktrasor. Med tillhörande kostym, för minimering av baciller. ![]() Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#35)
|
(#36)
|
(#37)
|
(#38)
|
|
Den bannade vilden
|
2008-08-17, 11:54
Men fi faen så äckliga ni är!?
![]() Man byter väl efter ett par dar, en vecka - eller?? På den tiden så hinner det väl inte bli överdådigt äckligt och om så vore så byts den väl ut; problem löst. Får skylla på min farmor som hävdade att man inte skall använda varmt vatten att skölja trasan i då bakterioluskerna frodas då. Vilket då självklart inte går att jämföra med att koka den - puckon.... Edit - får lite veckodags-trosor vibbar i denna tråd; när man upptäcker fel dag på trosan ![]() Ååfyfan, ååfyfan, ååfyfan!!! ![]() |
|
|
|
(#39)
|
|
Miss Marple
|
2008-08-17, 12:01
Citat:
![]() Mina disktrasor åker tvättmaskin, jag har ett helt gäng i drift samtidigt. Då finns det alltid en ren. Disktrasor är egentligen en jättebra uppfinning som man kan använda till väldigt mycket. Jag har en i min tankväska som jag torkar bort vatten från hojen när den stått i regn, slår papper med hästlängder. När ungarna var små hade jag två disktrasor som jag torkade av dem med efter att de ätit själva... Blodpudding är rolig ätasjälvmat. Jag har även en disktrasa som jag torkar stekpanna och kastruller med. Självfallet inte samma som jag torkar bord, diskbänk etc med. Massor av olika. Fick jag "wackostämpel" nu? ![]() |
|
|
|
|
(#40)
|
|
Analfanatiker
|
2008-08-17, 12:06
Citat:
![]() *springer till köket och plockar en ren disktrasa för hojen* Edit: Gud vad jag känner mig som en amatör när det gäller hojåkning. Måste skärpa mig... |
|
|
|
|