![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#41)
|
(#42)
|
(#43)
|
(#44)
|
(#45)
|
(#46)
|
(#47)
|
(#48)
|
|
Ugnsbakad trollpacka
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-11-29, 10:50
Jag hittade kartongen i garderoben, så jag slapp röra mig så mycket.
![]() D-link DI-524. Kanske denna länk hjälper? ftp://ftp.dlink.se/Products/di-produ..._DI-524_se.pdf Man ska väl kunna gå in i nätvekets inställningar på datorn och ändra det där på något sätt men vet inte hur. |
|
|
|
(#49)
|
|
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-11-29, 11:00
Citat:
|
|
|
|
|
(#50)
|