![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#21)
|
(#22)
|
(#23)
|
(#24)
|
(#25)
|
(#26)
|
|
Miss Marple
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-11-16, 08:57
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
(#27)
|
(#28)
|
(#29)
|
|
Återanpassningsbar?
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
|
2008-11-17, 16:06
Citat:
Det kan bero på massa saker om det segar sådär. Låter för segt för att vara nåt "Large" iaf. Alltid varit så segt? Är det ADSL eller? "Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|
|
|
(#30)
|