Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin
Absolut, kör på det, för förutom Vauxhall så var Opel det enda någorlunda sofistikerade som jag kunde komma på från GM-koncernen. Citroën rockar ju fetare än det mesta och för att skänka ytterligare tyngd bakom både dina och mina (mest dina) funderingar så bifogar jag följande jättestora bild. Vad killen har i kavajfickan det har vi ju redan fått svar på i tråden.
|
En Vauxhall Viva hade vi när jag var barn. Häftig bil. Fast Kapitänen vi hade gjorde större intryck på mig. Den drömmer jag om fortfarande.
Var på träff förra helgen och såg denna skapelse: