Visa ett inlägg
  (#7) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-07-05, 21:31

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Absolut, kör på det, för förutom Vauxhall så var Opel det enda någorlunda sofistikerade som jag kunde komma på från GM-koncernen. Citroën rockar ju fetare än det mesta och för att skänka ytterligare tyngd bakom både dina och mina (mest dina) funderingar så bifogar jag följande jättestora bild. Vad killen har i kavajfickan det har vi ju redan fått svar på i tråden.

Spoiler:
En Vauxhall Viva hade vi när jag var barn. Häftig bil. Fast Kapitänen vi hade gjorde större intryck på mig. Den drömmer jag om fortfarande.


Var på träff förra helgen och såg denna skapelse:

Spoiler:

Senast redigerad av CodeMAN den 2009-07-05 klockan 23:24. Anledning: Bilstorleken i citatet.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat