Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Livets väsentligheter Globetrotteri

Notiser

Globetrotteri Resor och andra kulturer.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#11) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-12-10, 18:30

Jag vet inte var mitt urhem finns. Det har orsakat en inre oro och existentiell osäkerhet i min tillvaro.

Vem är jag? Var kommer jag ifrån?



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#12) Gammal
Gunnar Brogren
a.k.a. Eugen Sandberg
 
Gunnar Brogrens avatar
 
Inlägg: 151
Reg.datum: Nov 2009
Ort: Döderhult
2009-12-10, 18:58

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Menar du att wikipediaartikeln är felaktig, eller att det är fel att peka ut ställen som mer eller mindre inflytelserika?
Vidhåller att Härnösand är mänsklighetens urhem, där finns unga män med fjunmustasch och epatraktor. Där finns också motorväg, shellmack, hamburgerresturant, Kalles kaviar, rökt nors, trångsynta stationssamhällesinvånare och ett sjujävla hålligång. Vem behöver pioner??


Amy Diamond dyrkar Satan!
Gunnar Brogren är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#13) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-12-10, 19:00

Fan, jag vill hångla med en kille med fjunmustasch.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#14) Gammal
Christer
Anal-ytiker
 
Christers avatar
 
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2009-12-11, 13:47

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Fan, jag vill hångla med en kille med fjunmustasch.
Klockrent!


Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#15) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-12-13, 21:45

Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar Brogren Visa inlägg
Är detta alvarligt menat??
Självfallet inte, det kan det inte vara, det finns ingen människa med ens de simplaste kunskaper om Centralasien och dess olika språk som tror på det där. Va fan liksom, skulle Alytau och nåt mera betyder guld och berg? Varenda människa som någonsin besökt en bakgata i t.ex Gobi-Sümber vet ju att det där är... runda ord. Hemska grova grejor, såna där som inte sällan brukar följas av fraser som Me love you long time eller kanske någonting värre som ens flirtiga cellkompis väser åt en när man försökt passera gränsen till Pakistan med fem hekto knark i en analtub. Nä, det där går vi inte på, vi har upplevt det alldeles för många gånger.

OnT: Vid sidan av tidigare nämnda Gobi-Sümber så är nog mitt urhem Norr Mälarstrand 66. Jag har även haft planer på att flytta norr ut, det har jag faktiskt, till Ångermanland närmare bestämt, dock ej Härnösand.

Senast redigerad av Sven Hedin den 2009-12-13 klockan 21:54.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#16) Gammal
Gunnar Brogren
a.k.a. Eugen Sandberg
 
Gunnar Brogrens avatar
 
Inlägg: 151
Reg.datum: Nov 2009
Ort: Döderhult
2009-12-14, 21:32

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Självfallet inte, det kan det inte vara, det finns ingen människa med ens de simplaste kunskaper om Centralasien och dess olika språk som tror på det där. Va fan liksom, skulle Alytau och nåt mera betyder guld och berg? Varenda människa som någonsin besökt en bakgata i t.ex Gobi-Sümber vet ju att det där är... runda ord. Hemska grova grejor, såna där som inte sällan brukar följas av fraser som Me love you long time eller kanske någonting värre som ens flirtiga cellkompis väser åt en när man försökt passera gränsen till Pakistan med fem hekto knark i en analtub. Nä, det där går vi inte på, vi har upplevt det alldeles för många gånger.

OnT: Vid sidan av tidigare nämnda Gobi-Sümber så är nog mitt urhem Norr Mälarstrand 66. Jag har även haft planer på att flytta norr ut, det har jag faktiskt, till Ångermanland närmare bestämt, dock ej Härnösand.
Precis, som jag trodde då. Jag visste att man kan lita på sann kunskap. Tack Herr Hedin.


Amy Diamond dyrkar Satan!
Gunnar Brogren är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp