![]() |
||||
|
|
Notiser |
Filosofiska forumet Tråden för abstrakt tänkande kring tillvaron. |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
![]() ![]() |
(#12)
![]() ![]() |
(#13)
![]() ![]() |
Analfabet
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-09-13, 08:51
Nå...pojkar och flickor.
Här skall det diskuteras om röven är själens spegel /Fröken. Japp, jag flyttade snacket om Svens namnbyte till en annan (relevant) tråd: http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=39 /C. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
![]() |
![]() |
(#14)
![]() ![]() |
(#15)
![]() ![]() |
(#16)
![]() ![]() |
(#17)
![]() ![]() |
(#18)
![]() ![]() |
(#19)
![]() ![]() |
(#20)
![]() ![]() |
Elev
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-10-15, 13:56
Jag har nog en liten hangup på just rumpor..
Bra mycket viktigare än brösten om man nu skall tala om sexuella impulser. Inte så att den måste vara perfekt men den måste finnas, hellre lite för mycket än för lite. Det som vidare är bra med rumpor att man kan titta på dem ostört utan att ägarinnan märker det. Samma förhållande råder icke när det kommer till bröst. ![]() Jag beundrar fotomodeller som ett underligt främmande väsen, och de har ju nästan pojkrövar. Men jag faller inte för dem. Nu är det väl inte så att jag bara tittar på röven först, ansiktet och leendet etc är ju viktigast, samt något så odefinierbart som kroppskonstitution och hållning. Förmodligen har jag något slags eget gyllne snitt inpräntat i hjärnan som jag faller för. För det går inte att komma från, de flesta jag fallit för är relativt korta (<1.75), varit hyggligt kurviga, hyfsat småbröstade (nåja), mörkhåriga och svagt psykotiska. Samt haft rumpor då.. |
![]() |
![]() |