![]() |
||||
|
(#11)
![]() ![]() |
(#12)
![]() ![]() |
(#13)
![]() ![]() |
(#14)
![]() ![]() |
(#15)
![]() ![]() |
(#16)
![]() ![]() |
Glad satanist
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-31, 18:47
Hela ryska damlaget på medeldistans har avslöjats, och är avstängda från OS!
http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle3009089.ab ![]() Underbart. |
![]() |
![]() |
(#17)
![]() ![]() |
(#18)
![]() ![]() |
Elev
|
2008-08-01, 00:35
Jag tycker mest att de är så jävla fula.
Alltså, bodybuilders och dylikt. Sedan har jag allt sett det, i omklädningsrummen på åttio-nittiotalet var det ryssar som hade med det och som försökte sälja, tesamovarer, vodka, ryska dockor, ryssfemmor. Vi andra mest tittade på dem, tyckte synd om dem som måste kränga för att ha råd med resan. Sedan sopade de banan med oss, förnedrade oss till och med. Nu vet man varför. |
![]() |
![]() |
(#19)
![]() ![]() |
Väderpojke
|
2008-08-01, 02:36
Doping är ett otyg som ska utrotas med alla tillgängliga medel. Själv bojkottar jag all sport tills man fått bort dopingen helt.
![]() Om folk vägrade titta på sport tills dopingen försvinner skulle kanske sponsorerna dra öronen åt sig och vägra sponsra en massa dopingstinna pajasar som förstör sporten hela tiden. Sedan hörde jag någon filur för ett tag sedan som påstod att doping måste finnas annars vinner ingen längre på ett ärligt sätt och måste muta till sig en seger eftersom man inte tränar på rätt sätt längre utan bygger upp sina muskler via genvägar och att man har kommit till vägs ände när det gäller rekord osv. Den mänskliga kroppen klarar inte att tänja gränserna längre för att segra på ett naturligt sätt utan man måste hela tiden ta hjälp av olika dopingpreparat resonerade han ![]() |
![]() |
![]() |
(#20)
![]() ![]() |