![]() |
||||
|
|
Notiser |
Foliehatten Så här ligger det egentligen till. |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#1)
![]() ![]() |
(#2)
![]() ![]() |
(#3)
![]() ![]() |
(#4)
![]() ![]() |
(#5)
![]() ![]() |
(#6)
![]() ![]() |
(#7)
![]() ![]() |
Elev
Reg.datum: Apr 2009
|
2009-06-25, 23:58
det har faktiskt hänt mig själv..
jag är grov skeptiker till allt såntdärna men ändå.. en morgon för en herrans massa år sen (minst 20) så vaknade jag upp med en klump i magen , orolig och med spykänslor ( nääe ja va inte förstoppad) och det fortsatte under morgonen... jag och tjejen skulle åka till hennes föräldrar på middag och det var något inom mig som liksom ett mantra om att något inte stämde jag fick tjejen att ringa sina föräldrar och kolla så att allt var ok.. efter mkt om och men så åkte vi och ju närmare vi kom desto värre blev mitt mående panik och frossa och hjärtklappning , svettningar.. ur bilen och in i köket , tittandes på maten, petandes .. vad är det med dig idag , sa svärmor ? :vet inte det är nåt som är fel... telefonen ringer och jag nästan svimmade.. tjejens farsa svarade och bröt ihop efter bara några ord sen la han på och sa : Monica är död.. och alla bara bröt ihop ,Monica var min tjejs bästa kompis, barndomsvän och min svärfars kompis/chefs dotter... Hon hade tatt livet av sig och jag tror fortfarande att det var ett slags varsel som jag råkade ut för efter det så försvann det dåliga måendet och ersattes av sorg över en människa som jag hade träffat kanske 2-3 ggr... vad tror ni var det ett varsel eller nåt sånt? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
(#8)
![]() ![]() |
(#9)
![]() ![]() |
(#10)
![]() ![]() |