Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur Farbror Barbro och Sofi Fahrman

Notiser

Farbror Barbro och Sofi Fahrman Prylbögeri, skönhet och mode. I en salig blandning.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
Bäst före datum på köttmarknaden - 2009-04-30, 17:08

När står man som kvinna/man på toppen av sin sexuella och sociala attraktionskraft på livets berg och dalbana? Vi män slipper ju det här jobbiga med klimakterium minskad sexlust och all skit som det för med sig. Men å andra sidan åldras vi och dör oftast fortare men blir oftare kåtare med åren och börjar dräggla efter lammkött fast vi egentligen vet att det är kört. Visst har naturen egentligen bara jävlats med oss på den punkten? (gäller naturligtvis rent allmänt och inte mig)
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#2) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-04-30, 17:31

Ja, för gubbar får inte upp den heller.

Då blir många gubbar sura och vresiga. En del vägrar dock inse faktum och blir gubbsjuka, fastnar i pillerträsket och försöker klämma på alla bröst de ser.

Vi tanter kan skylla vårt humör på klimakteriet, men hur många gubbar skulle erkänna att de är sura för att de inte får upp den...



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#3) Gammal
Ulvena
Test i bäst asbest
 
Ulvenas avatar
 
Inlägg: 3 850
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Hemma
2009-04-30, 18:32

Jag vet faktiskt inte, som kvinna verkar man vara mest attraktiv när man är runt 20 men jag är betydligt äldre än så och i bättre form än jag var då jag var 20 år.
Däremot tror jag en del män är lite rädda för kvinnor i sin egen ålder när man fyllt 40 år alltså.
Visst kan man skylla på klimakteriet när det gäller kvinnor men vad ska männen skylla på när de är gamla, tjocka och trötta? Vanligtvis att deras kvinnor inte lockar dem längre men jag tror att sanningen är en helt annan jag.


Only the paranoid survive.
Ulvena är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#4) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-04-30, 18:54

Yngre killar verkar tycka att jag som tant är sexig och frigjord när jag inte bär behå under tröjan hemmavid.
Något jag inte reflekterar över, för det är väl helt meningslöst att ha behå hemma. Eller om man slaskar runt i skogen med vovven.

Ibland undrar man om de tror man var med i 68-rörelsen...jag var ju inte ens påtänkt då...
Däremot har jag en gång bränt en behå.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#5) Gammal
Miriam
Den vilda paltkokerskan
 
Miriams avatar
 
Inlägg: 1 602
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Långt uppe i Norr.
2009-04-30, 19:20

Nr jag var i 20års åldern var det mest farbröder mellan 35-45 som stötte på mig när jag var ute på lokal.

Nu när jag är i 40års åldern är det mest killar mellan 25 -35 som stöter på mig vilket är väldigt trevligt men lite konstigt.

Men som sagt det är väldigt trevligt.


I know what I know and that is all I know and I know it.
Miriam är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#6) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-04-30, 19:48

Jag tror det är MILF-trenden inom porrindustrin som gör att vi äldre damer är heta bland de yngre grabbarna. Äntligen har vi något att tacka porren för..



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#7) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-04-30, 20:43

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
När står man som kvinna/man på toppen av sin sexuella och sociala attraktionskraft på livets berg och dalbana? Vi män slipper ju det här jobbiga med klimakterium minskad sexlust och all skit som det för med sig. Men å andra sidan åldras vi och dör oftast fortare men blir oftare kåtare med åren och börjar dräggla efter lammkött fast vi egentligen vet att det är kört. Visst har naturen egentligen bara jävlats med oss på den punkten? (gäller naturligtvis rent allmänt och inte mig)
Jag har haft många funderingar kring ålder, inte minst när jag fick höra att jag hade stor risk för en hjärtinfarkt inom 10 år pga. hög kolesterol. Det var först då jag insåg att jag faktiskt hade blivit 40...

Jag har haft många äventyr i mina "yngre" dagar, och jag saknar nog enbart äventyrskänslan i sig, inte tjejerna, alkoholen, eller drogerna. Det finns liksom inget slut på kickar, man kan inte bemästra dem. Det är som att klättra på en berg, först börjar man lite smått, sedan testar man Mount Blanc, kanske Everest, Everest utan syrgas... Vad kommer sen, efter Everest?

Summa summarum: Alla åldrar har sina charm, snabbare man fattar det desto lättare blir livet. Man ska liksom inte köra tungan i munnen på en 40-årig tjej vid första dejten, punkt slut.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#8) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-04-30, 20:45

Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN Visa inlägg

Summa summarum: Alla åldrar har sina charm, snabbare man fattar det desto lättare blir livet. Man ska liksom inte köra tungan i munnen på en 40-årig tjej vid första dejten, punkt slut.
Varför inte?
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#9) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-04-30, 20:49

Citat:
Ursprungligen postat av Fortune Visa inlägg
Varför inte?
Man ska kanske kolla hur hon ser ut först, till skillnad från hur man gjorde när man var 20-åring?

Jag påstår dock inte att jag inte har gjort det på det viset med en 40-åring. Hon var faktiskt 43, jag 38...


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#10) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-04-30, 20:51

Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN Visa inlägg
Man ska kanske kolla hur hon ser ut först, till skillnad från hur man gjorde när man var 20-åring?

Jag påstår dock inte att jag inte har gjort det på det viset med en 40-åring. Hon var faktiskt 43, jag 38...
Varför ska man kolla hur hon ser ut då men inte när man var 20? Fattar jag bara trögt eller förklarar du dåligt?


Jag var inte fyllda 40 men inte långt därifrån när jag (och mitt ex) höll på att bli utslängd från en krog eftersom vakten påstod att det inte var någon porrklubb.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp