![]() |
||||
|
|
Notiser |
Brott och straff Kriminalfall och dess konsekvenser. |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
(#1)
![]() ![]() |
(#2)
![]() ![]() |
(#3)
![]() ![]() |
(#4)
![]() ![]() |
Nu ännu tjockare
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-01, 13:35
Citat:
Ja
![]() |
|
![]() |
![]() |
(#5)
![]() ![]() |
Analfabet
|
2008-08-01, 13:46
Det här känns som det kan gå hur som helst.
Målet baseras på indicier, vilka iofs är trovärdiga, men ingen teknisk bevisning finns. Mammans vittnesmål, eller utpekande av tyskan, vet jag inte hur rätten ställer sig till, då ingen vittneskonfrontation gjorts. Känner hon igen henne, eller känner hon inte igen henne är av ungefär samma dignitet då hon sett bilder på kvinnan tidigare. Får se vad de 56 vittnena säger, hur hennes psykiska status definieras och hur mailkonversationen mellan styvpappan och tyskan sett ut. Vad gäller Palmemordet är jag tveksam om det är Christer P som utfört det. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
![]() |
![]() |
(#6)
![]() ![]() |
Elev
|
2008-08-01, 13:51
Chrille P har ju knappast mördat Palme, att han gick och kring och sa så var ju mer än lämplig födkrok för en fyllskalle och femöringsvåldsverkare som honom, sedan gjorde väl "vännen" Gert Fylking sig en hacka på det där också. Lisbeth tog nog fel helt enkelt, och vittneskonfrontationen var en ren katastrof. |
![]() |
![]() |
(#7)
![]() ![]() |
Storfiskaren
|
2008-08-01, 23:20
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
(#8)
![]() ![]() |
Återanpassningsbar?
|
2008-08-03, 00:13
Om nu någon har missat så finns det massa info här: http://magazin24.se/
Dom uppdaterar som satan. "Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
![]() |
![]() |
(#9)
![]() ![]() |
(#10)
![]() ![]() |
Miss Marple
|
2008-08-31, 22:22
Jag såg en liten snutt av Emma som stod i huset och berättade och såg glad ut??? Sen klev hon och några vänner på ett plan, samma dag som domen föll.
Nu har jag inte följt det här alls men hon ger definitivt inte sken av att ha förlorat några barn och nästan blivit dödad själv. Att kunna stå på platsen och prata obehindrat och le och skratta. Ni som vet, saknar hon samtliga hästar i stallet? |
![]() |
![]() |