![]() |
||||
|
|
Notiser |
Foliehatten Så här ligger det egentligen till. |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
![]() ![]() |
(#12)
![]() ![]() |
(#13)
![]() ![]() |
(#14)
![]() ![]() |
Kristdemokrat
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-22, 16:53
Historierevisionisterna framhärdar i att det var ryssen som härjade och brände hus i Roslagen, men varför hittades kyrksilvret från Häverö kyrka i en jordgrop under bygget av det nya rådhuset i Manokwari?
Många andra bevis fanns, men istiden 1923-1926 har raderat de flesta. Gör dig själv en tjänst: Titta på en kartbild av Nya Guinea. Vrid den 90 grader. Placera den i tanken med centrum utanför Norrtälje. Jag säger inget mer. |
![]() |
![]() |
(#15)
![]() ![]() |
Smegmatiker
|
2008-07-22, 19:42
Nu har jag gjort det och jag tror fan du har rätt...
Det är alltså därför som Ezzelino är avstängd på FB? Så går det när man lägger näsan i blöt. Vissa saker skall man inte rota i och den här minst sagt prekära affären blev nog hans fall. Jag sökte lite på användarnamnet och herre jösses vad med trådar om Rävnäs som har blivit låsta eller bara försvunnit. |
![]() |
![]() |
(#16)
![]() ![]() |
Miss Marple
|
2008-07-22, 19:43
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
(#17)
![]() ![]() |
(#18)
![]() ![]() |
Analfabet
|
2008-07-22, 20:16
Citat:
Här tycker jag Såsen har visat sig på framkanten, för att ta reda på informationer om detta angelägna ämne. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
![]() |
![]() |
(#19)
![]() ![]() |
(#20)
![]() ![]() |
Kristdemokrat
|
2008-07-22, 21:09
Citat:
Han berättade att patruller kommit på natten och fört bort samtliga - det var bara gammelfarfar som klarade sig då han befann sig mellan låren på en svårt överviktig prostituerad. Skitig, men kåt, av beck och tjära på båten gick det helt enkelt inte att se honom i halvmörkret. Rykten gick att medlemmarna fördes till det som skulle komma att kallas Minnesota där de fick land och naturaförmåner av indianer mot att de höll käft. Skeppen rensades på porslin och te och skit och sattes på slavtrad istället. För att söka tämja exilgotlänningarnas hämndlystnad fördes horder av polynesiska luder till ön med skeppen i hopp om att spä ut det onda blodet. Operationen lyckades och hela aktionen föll i glömska. Tills nu. Gammelfarfar, som faktiskt fortfarande är vid livet, tänker slå sjuan till Aftonbladet så snart han har pratat klart med den trevliga kvinnan på 071-xxx xx xx. |
|
![]() |
![]() |