Registreringar är öppna på nytt!
Pga. högt antal falska registreringar från spammare så modereras alla registreringar av nya konton. Därför kan det ta lite extra tid innan nya medlemmar släpps in.
Har faktiskt själv haft en förmåga att känna på mig när obehagliga saker ska hända. Men den har nästan försvunnit med åren kanske som tur är. Och visst har det gått att bevisa att det existerar en telepatisk förmåga mellan enäggstvillingar?
Mitt ex har div. förmågor. Jag tror men jag tror inte blint. Vad som är vad vet jag inte... En del är mer känsliga och kanske bara använder en annan del av hjärnan? Eller så är alla födda med detta men utvecklar eller avvecklar det olika, som med mycket annat.
En påtaglig grej var att hon medvetet eller omedvetet tuneade in på mig. Äh, orka...men iaf. Det fanns/finns grejer som inte bara är slumpmässiga iaf som "bevis".
"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Mitt ex har div. förmågor. Jag tror men jag tror inte blint. Vad som är vad vet jag inte... En del är mer känsliga och kanske bara använder en annan del av hjärnan? Eller så är alla födda med detta men utvecklar eller avvecklar det olika, som med mycket annat.
En påtaglig grej var att hon medvetet eller omedvetet tuneade in på mig. Äh, orka...men iaf. Det fanns/finns grejer som inte bara är slumpmässiga iaf som "bevis".