Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur Volvo 245

Notiser

Volvo 245 Motorer, farkoster och vråltrimmat.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#61) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-06-07, 18:05

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Större antal människor än så kan inte agera gemensamt på den nivån som krävs för att konspirationen skall fungera.
Marinledningen är inte så stor, rör sig nog om en handfull personer, och gjorde fuck-tecken åt regeringen.

Sverige gjorde bort sig totalt internationellt i ubåtsfrågan. Finnar och norrmän gjorde "puckotecken" åt oss.
Carl Bildt skriver brev till Jeltsin och säger att det kan bli hårda repressalier för ryssarna utan att det finns några bevis för ryska ubåtar. Svenske ambassadören i Moskva sliter sitt hår, och inser vad han måste jobba med i relationerna med Ryssland för år framöver.
Boris blir förbannad och ville kalla in oberoende utredning från OSSE. Ryske försvarsministern meddelade finske Koivisto, som vidarebefordrade meddelandet till Bildt att svenskarna fan får börja bomba järnet, och få upp den jävla ubåten snart, så det blir slut på saken.

Sedan är svenskarna ett folk som naivt alltid låter sig föras bakom ljuset. Erkänn att du stod med kikaren och spanade efter ubåtar, det gjorde jag..

Bara nuvarande NATO-övningen.
Hallå, när har Sverige gått med i NATO, är inte vi ett alliansfritt och neutralt land?

Nä, glada i hågen hojtar försvaret ut på sin hemsida att operation "Loyal Arrow" skall gå av stapeln, och inte många reagerar.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.




Senast redigerad av Mröff den 2009-06-07 klockan 18:22.
Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#62) Gammal
Christer
Anal-ytiker
 
Christers avatar
 
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2009-06-07, 18:48

Vi är ju redan med i NATO sedan länge, varför inte bara erkänna det inför hela världen.


Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#63) Gammal
Miriam
Den vilda paltkokerskan
 
Miriams avatar
 
Inlägg: 1 602
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Långt uppe i Norr.
2009-06-07, 20:05

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Marinledningen är inte så stor, rör sig nog om en handfull personer, och gjorde fuck-tecken åt regeringen.

Sverige gjorde bort sig totalt internationellt i ubåtsfrågan. Finnar och norrmän gjorde "puckotecken" åt oss.
Carl Bildt skriver brev till Jeltsin och säger att det kan bli hårda repressalier för ryssarna utan att det finns några bevis för ryska ubåtar. Svenske ambassadören i Moskva sliter sitt hår, och inser vad han måste jobba med i relationerna med Ryssland för år framöver.
Boris blir förbannad och ville kalla in oberoende utredning från OSSE. Ryske försvarsministern meddelade finske Koivisto, som vidarebefordrade meddelandet till Bildt att svenskarna fan får börja bomba järnet, och få upp den jävla ubåten snart, så det blir slut på saken.

Sedan är svenskarna ett folk som naivt alltid låter sig föras bakom ljuset. Erkänn att du stod med kikaren och spanade efter ubåtar, det gjorde jag..

Bara nuvarande NATO-övningen.
Hallå, när har Sverige gått med i NATO, är inte vi ett alliansfritt och neutralt land?

Nä, glada i hågen hojtar försvaret ut på sin hemsida att operation "Loyal Arrow" skall gå av stapeln, och inte många reagerar.



Här uppe har vi minsann demonstrerat mot övningen.
Samerna bla annat eftersom dom var upprörda över ordet Lapistan.
Sen var det en del kloka ungdomar som protesterade pga av smyganslutningen till NATO osv.


I know what I know and that is all I know and I know it.
Miriam är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#64) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2009-06-07, 20:30

Jag vill inte vara med i NATO, men jag tror ändå att svenska miltären är helt ok, och att ryska ubåtar varit inne i alla skrymslen i Östersjön inklusive de svenska.

Vilket parti skall jag rösta på då??!!??
Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#65) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-06-07, 20:45

Citat:
Ursprungligen postat av Miriam Visa inlägg
Samerna bla annat eftersom dom var upprörda över ordet Lapistan.
Nähä...?
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#66) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-06-07, 21:03

Citat:
Ursprungligen postat av Miriam Visa inlägg
[/b]Här uppe har vi minsann demonstrerat mot övningen.
Samerna bla annat eftersom dom var upprörda över ordet Lapistan.
Sen var det en del kloka ungdomar som protesterade pga av smyganslutningen till NATO osv.
Det är bra...det skall demonstreras....

Är det inte kalvning för renarna nu...detta är ett hot mot samerna.Det är dom som NATO är ute efter...



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#67) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-06-07, 21:05

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Jag vill inte vara med i NATO, men jag tror ändå att svenska miltären är helt ok, och att ryska ubåtar varit inne i alla skrymslen i Östersjön inklusive de svenska.

Vilket parti skall jag rösta på då??!!??
Nationaldemokraterna borde vara för ett helsvenskt försvar...men är inte riktigt säker...

Det borde vara USCH för dem att t.ex. turkar befinner sig i stridsflygplan på svensk mark.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#68) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-06-07, 21:49

Hur är det med det gamla hederliga NRP då? Finns dom nuförtiden?
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#69) Gammal
Miriam
Den vilda paltkokerskan
 
Miriams avatar
 
Inlägg: 1 602
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Långt uppe i Norr.
2009-06-07, 21:49

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Nähä...?
Joho det var en lappgubbe som var mäkta upprörd eftersom samerna är kända som ett fredligt folk ville dom inte alls kopplas i hop med våld och hemskheter.


I know what I know and that is all I know and I know it.
Miriam är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#70) Gammal
Christer
Anal-ytiker
 
Christers avatar
 
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2009-06-07, 21:54

Jag tror att jag ska skicka iväg ett mail och ansöka om ett personligt NATO-medlemskap. Tänk om någon skulle mucka med mig på T-Centralen; efter en sådär tjugo sekunder skulle amerikanska marinkåren storma stället och blåsa huvudena av angriparna.


Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp