Registreringar är öppna på nytt!
Pga. högt antal falska registreringar från spammare så modereras alla registreringar av nya konton. Därför kan det ta lite extra tid innan nya medlemmar släpps in.
Brott och straffKriminalfall och dess konsekvenser.
Idag träffade på en sådan där "Outlaws ". En lite pösig muskel-öldrickande-snubbe (stor och tränad men med en hinna maltfett), som hade tatuerat i datumet 2006-06-12 med stora svarta bokstäver på ena underarmen.
Jag frågade vad det var för speciellt datum, och då svarade han att det var när han mist oskulden.
Undrar vad det var för oskuld?
Naturligtvis hamnade vi i slang med varandra, och han berättade att hans förra hus "råkat" brinna ner, och att han nu höll på att bygga nytt.
Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.
Idag träffade på en sådan där "Outlaws ". En lite pösig muskel-öldrickande-snubbe (stor och tränad men med en hinna maltfett), som hade tatuerat i datumet 2006-06-12 med stora svarta bokstäver på ena underarmen.
Jag frågade vad det var för speciellt datum, och då svarade han att det var när han mist oskulden.
Undrar vad det var för oskuld?
Naturligtvis hamnade vi i slang med varandra, och han berättade att hans förra hus "råkat" brinna ner, och att han nu höll på att bygga nytt.
Vilken tur att det inte var jag, för den dagen hade jag fullt upp med att fira en nittonåring.