Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur Äta, dricka och träna

Notiser

Äta, dricka och träna För dig som vill prata om mat, dryck och hälsofrågor.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
Coop och deras två pizzo till samma pris - 2009-05-20, 18:23

Kan bara inte låta bli då dom alltid står strategiskt placerade vid utgången. Två jättegoda pizzor av eget märke för ynka 45kr låter väl smaskens? Och enligt bilden på kartongen är dom inte att leka med. Väl hemma tyckte jag att den smakade som rostad plywood tyvärr. Blir du också lurad av alla smaskiga bilder på omslaget.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#2) Gammal
Ulvena
Test i bäst asbest
 
Ulvenas avatar
 
Inlägg: 3 850
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Hemma
2009-05-20, 18:38

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Kan bara inte låta bli då dom alltid står strategiskt placerade vid utgången. Två jättegoda pizzor av eget märke för ynka 45kr låter väl smaskens? Och enligt bilden på kartongen är dom inte att leka med. Väl hemma tyckte jag att den smakade som rostad plywood tyvärr. Blir du också lurad av alla smaskiga bilder på omslaget.
Väldigt sällan faktiskt, jag köper i princip aldrig fryst pizza eller andra färdigrätter. Brukar bli både billigare och godare att göra själv, skulle jag köpa pizza färdig så gör jag det på pizzerian men det var nog snart ett år sen jag gjorde det, de har inte utkörning hit där jag bor och då kan jag lika gärna göra en egen.


Only the paranoid survive.
Ulvena är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#3) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-20, 18:50

Citat:
Ursprungligen postat av Ulvena Visa inlägg
Väldigt sällan faktiskt, jag köper i princip aldrig fryst pizza eller andra färdigrätter. Brukar bli både billigare och godare att göra själv, skulle jag köpa pizza färdig så gör jag det på pizzerian men det var nog snart ett år sen jag gjorde det, de har inte utkörning hit där jag bor och då kan jag lika gärna göra en egen.
Haha skulle vilja se ulven som en hårt arbetande pizzabagare. Var det någon slags blackout du råkade ut för?
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#4) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-05-20, 19:00

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
rostad plywood
Det är exakt vad de är.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#5) Gammal
Ulvena
Test i bäst asbest
 
Ulvenas avatar
 
Inlägg: 3 850
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Hemma
2009-05-20, 19:15

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Haha skulle vilja se ulven som en hårt arbetande pizzabagare. Var det någon slags blackout du råkade ut för?
Vad menar du nu?
Ulven brukar iofs ibland hjälpa till att laga pizza men oftast gör jag det själv.


Only the paranoid survive.
Ulvena är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#6) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-20, 19:17

Inte klaga nu. De är billiga och innehåller massor av cellulosa som vi inte klarar av att bryta ner så det skulle innebära att det är rena bantningsmaten och inte en svullorätt. Första gången i världshistorien det är helt okej att klämma två pizzor.


Väldigt många frågor är IQ-relaterade.
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp