Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Allvarliga frågor Brott och straff

Notiser

Brott och straff Kriminalfall och dess konsekvenser.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#28) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-11-30, 21:24

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Nä, det var som när jag bodde i Kungsholmen och en etta i huset blåstes ut av en brand på natten. Märkte ingenting då heller, förutom när jag gick ut på balkongen på morgonen och det var brandbilar på hela gatan. De som bodde i den delen av huset evakuerades med en buss.
Om du verkligen vill stå i händelsernas centrum så försök att övernatta i en polisstation, där händer det grejer...

En gång i tiden (dvs. läääänge sen, jag var ung alltså!) så bärsade jag, min dåvarande flickvän och ett antal kompisar vid bosporen. Inga konstigheter direkt, utan ett gäng kompisar som dricker bärs och njuter utsikten...

Och så kommer polisen och vill ta med oss till polisstationen då det är olagligt att dricka alkohol ute på gatan. Javisst ja, sa vi, "vi kan tömma burkarna om ni vill", men nej, de vill ha sällskap till stationen.

Jag vet inte hur jag lyckades, men alla inklusive min flickvän fick skjuts till stationen, förutom lilla jag. Vad gör Codeman då? Jo, han åker till polisstationen, och börjar tjata om att träffa sin flickvän.

Polisen: "Vill du verkligen träffa din flickvän? Är du säker på det?"
Jag: "Självklart vill jag det, vaddå?"
Polisen håller i mina armar, tar mig med till häktet hon sitter i tillsammans med andra, och knuffar mig in: "Ja, här är din flickvän, hahahaha!"

Vaffan, jag fick sitta i häktet en hel natt, men inte ensam iaf...


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp