Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur Farbror Barbro och Sofi Fahrman

Notiser

Farbror Barbro och Sofi Fahrman Prylbögeri, skönhet och mode. I en salig blandning.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#31) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-09-11, 21:03

En kompis son på 3.5 år älskar rosa.
Han har rosa keps, tshirt och foppatofflor.
På sina foppatofflor har han klistrat små glittrande fjärilar etc.
Helt fantastiskt, och han är den ende jag sett som passar i sina foppatofflor.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#32) Gammal
Evert
Grillat är godast!
 
Everts avatar
 
Inlägg: 690
Reg.datum: Aug 2008
2008-09-11, 21:06

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Det här är delikat fråga, då nätbrynjan inte passar vem som helst. Den bärs bäst av en riktig karl.

Nätbrynjan du visar på bilden är dock en lite mer "chic" variant, och inte den stormaskiga och fettfläckiga som vi är vana vid att se i diverse filmer där WT skall gestaltas.

För att få hugg på krogen (vilket jag antar är kärnfrågan) skulle jag rekommendera den distanserade "det här trodde ni inte om en nätbrynjekille va"-stilen.

Köp den lite mer "chica" typen av nötbrynja. Håll den ren och vit. EN speciell brynja för krogen alltså. Klipp bort några centimeter av brösthåret om de hänger ut oregerligt genom maskorna. Parfymera dig noggrant med inte för mycket. Diskret. Damer är svaga för herrparfymer/rakvatten, så fråga gärna personalen i parfymbutiken vilket rakvatten som ger flest brudar. Du skall inte bara parfymera dig dock, utan ta en dusch innan.

Sedan kör du hawaii-skjortan oknäppt ovanpå. (den skall vara lite mer diskret, långärmad och inte alltför snäv).
Känner du inte...känner du inte....det blir lite Miami Vice-vibbar....och DET är inne...DET är succe.
Kör! Kör!
Unga som äldre damer kommer flockas kring dig.

Det var ovandelen. Återkom gärna om du vill ha tips på byxor, skor, ytterjacka eller frisyr.

Lycka till på köttmarknaden!
Tack för dina fina tips

Dock funderar jag lite över din rekommendation att jag ska använda mig av den grovmaskiga nätbrynjan istället för den finmaskiga. Syns inte min korsett under brynjan lite väl mycket då? Jag brukar ha korsett på mig när jag går på krogen för att hålla in magen lite och ser det verkligen bra ut under en grovmaskig nätbrynja? Ska jag knäppa hawaiiskjortan?
Evert är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#33) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2008-09-11, 21:07

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
En kompis son på 3.5 år älskar rosa.
Han har rosa keps, tshirt och foppatofflor.
På sina foppatofflor har han klistrat små glittrande fjärilar etc.
Helt fantastiskt, och han är den ende jag sett som passar i sina foppatofflor.
Ja i den åldern går man fri med det mesta.

Min son tittade ut en rosa zigenarklänning/balettklänning när han var i fyraårsåldern. Han fick den inte trots att han önskade sig den i födelsedagspresent och allt. Jag köpte rosa kalsonger åt honom istället.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#34) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-09-11, 21:08

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
< totalsågning av mina bekväma gymnastikskor>
Tack fröken! Nu vet jag hur det ligger till och jag kommer nog att smörja upp mina boots redan ikväll.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#35) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2008-09-11, 21:09

Citat:
Ursprungligen postat av Ulvena Visa inlägg
Måste berätta om foppa-tofflor, jag tycker de är skitfula och skulle aldrig sätta på mig ett par.
I allafall så fick min dotter ett par av en Warzawa-kompis och hon har hasat runt i dem till min yngre sons fasa.
I midsomras var vi på en fest hos min syster, ALLA hade foppatofflor, mina söner höll på att smälla av, dottern smälte in bra dock.
Jag har sett att folk i allmänhet använder dem både här och där, skitfula är de och jag stoppar inte mina fötter i nåt sånt.
Visst är dom fruktansvärda. Det roligaste jag har sett var nog bilder från en mc-träff där flera stycken hade foppatofflor. SÅ oväntat liksom.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#36) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2008-09-11, 21:09

Citat:
Ursprungligen postat av Evert Visa inlägg
Tack för dina fina tips

Dock funderar jag lite över din rekommendation att jag ska använda mig av den grovmaskiga nätbrynjan istället för den finmaskiga. Syns inte min korsett under brynjan lite väl mycket då? Jag brukar ha korsett på mig när jag går på krogen för att hålla in magen lite och ser det verkligen bra ut under en grovmaskig nätbrynja? Ska jag knäppa hawaiiskjortan?
Varför frågar du frågor du redan har fått svar på? Kan du inte läsa?
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#37) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-09-11, 21:10

Evert:...du skall ha den finmaskiga brynjan.

Har du korsett kan Hawaiiskjortan med fördel knäppas. Dock inte alla knappar, då du ändock har brynjan under.

Precis som tjejer inte visar hela pushup-behån utan bara de boob-delar som puffats upp, så behöver inte du heller visa allt.

Det är alltid roligare att få fantisera lite om vad som kan dölja sig under brynjan och hawaiiskjortan.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#38) Gammal
Evert
Grillat är godast!
 
Everts avatar
 
Inlägg: 690
Reg.datum: Aug 2008
2008-09-11, 21:17

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Evert:...du skall ha den finmaskiga brynjan.

Har du korsett kan Hawaiiskjortan med fördel knäppas. Dock inte alla knappar, då du ändock har brynjan under.

Precis som tjejer inte visar hela pushup-behån utan bara de boob-delar som puffats upp, så behöver inte du heller visa allt.

Det är alltid roligare att få fantisera lite om vad som kan dölja sig under brynjan och hawaiiskjortan.
Så var det ja, den finmaskiga var mera chick

Jag glömde dock fråga om vilken färg jag bör ha på mina foppatofflor, men då jag är modemedveten inser jag att det har att göra med vilken färg jag väljer på mina byxor?
Evert är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#39) Gammal
Evert
Grillat är godast!
 
Everts avatar
 
Inlägg: 690
Reg.datum: Aug 2008
2008-09-11, 21:18

Citat:
Ursprungligen postat av Fortune Visa inlägg
Varför frågar du frågor du redan har fått svar på? Kan du inte läsa?
Du kanske vill ha stryk?
Evert är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#40) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-09-11, 21:24

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
...du skall ha den finmaskiga brynjan.
En gång så gick jag på en skum klubb i just en sån där brynja och en svart skinnkavaj. Därför så törs jag nästan lova att det inte kommer att saknas erbudanden för Everts del.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp