![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| MC-bögeri 2-taktare, 4-taktare, baktaktare. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#21)
|
(#22)
|
(#23)
|
(#24)
|
(#25)
|
(#26)
|
|
Analfabet
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-04, 18:34
Citat:
![]() Fråga: Hur funkar en MC som inte är kedjedriven? Konstaterande: En sådan här passar för mig, kan jag köpa en liten bur till vovven. Så han kan åka med. ![]() Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|||
|
|
|
(#27)
|
|
Den bannade vilden
Inlägg: 511
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-04, 19:05
Citat:
![]() Och allt under 100cc e gej som fan! Ba. 8) |
||||
|
|
|
(#28)
|
(#29)
|
|
Den bannade vilden
Inlägg: 511
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-04, 19:20
Citat:
Solly. Fast jag har haft en 750 Suzuki ett tag innan det blev 1100 r ett gäng och sedan ett par Katanor. Som iofs oxå är på 1100 original men mina blev gravida och lade på sig tills de var 1340cc resp 1270.Ahhh - nostalgi ...... snyffs. ![]() |
|
|
|
|
(#30)
|
|
Miss Marple
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-07-04, 19:30
Citat:
Fast jag är glad att du gjorde nåt. Mitt i villervallan verkar alla ha missat att jag la upp bilder på mig. ![]() |
||
|
|
|