![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Globetrotteri Resor och andra kulturer. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#21)
|
(#22)
|
(#23)
|
|
Test i bäst asbest
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-12-30, 20:31
Citat:
, då vill man inte bli påmind om att man faktiskt är i ett diktaturland som behandlar folk som skit.Jag har varit i massor av länder som knappt kan stava till demokrati, folket är i allmänhet väldigt gulliga och hjälpsamma, fast de lever i skitländer med en politik som får det att vända sig i magen på en. Just Thailand har ju blivit svenskarnas favoritresemål och då överser man lätt med hur regimen där ser ut. Jag kan åka till de där länderna utan problem och trivas utmärkt, det betyder inte att jag stödjer deras politiska system.
|
|
|
|
|
(#24)
|
(#25)
|
(#26)
|
|
Den ultimata bajstanten
Reg.datum: Aug 2008
|
2008-12-30, 22:06
Fast om man vill ha semester utan att rädda världen då........ har man förverkat sin rätt att leva då?
![]() Det finns alltid orättvisor och även om jag stannar hemma så tror jag inte att Burmeserna slipper ligga 10 timmar i solen på en sandstrand. Tvärtom så tror jag att det vi INTE ser är etter värre i världen och på nåt sätt kanske det är bra att "vanliga" turister får upp ögonen för vad som pågår ute i världen. Jag kan ha fel men att folk stannar hemma och håller käften inte bidrar till en rättvisare eller bättre värld ![]() I´m happy |
|
|
|
(#27)
|
|
Test i bäst asbest
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-12-30, 22:12
Citat:
|