![]() |
|||
| |||
(#221)
|
(#222)
|
(#223)
|
|
Test i bäst asbest
Reg.datum: Jul 2008
|
2009-03-23, 21:10
Jag har märkt något märkligt. Igår när jag tränade svettades jag helt plötsligt betydligt mer än vanligt och blev rätt trött fast jag inte alls körde hårdare än vad jag brukar. Tänkte att det kanske berodde på att jag drack lite för mycket vin i lördags.
![]() Idag när jag var där hände samma sak, dessutom fick jag en väldig hjärtklappning efter bara 30 minuter på bandet och kände mig väldigt trött, vilket inte heller har hänt tidigare. Jag ska ta upp det här med PTM på onsdag men har ni någon förklaring? Jag är inte sjuk för då skulle jag inte träna.
|
|
|
|
(#224)
|
|
Test i bäst asbest
|
2009-04-14, 19:09
Den här fina tråden håller på att helt förfalla i glömska och så får det ju inte bli.
![]() Jag var på gymmet idag och tränade, när jag kom dit var det min PT som stod i receptionen och han hälsade mig med: "Hej, min favoritkund minsann!" Det värmde faktiskt, sen när jag skulle sola så visste den tjejen som stod där att jag ville ha 15 minuter (alla andra brukar ta 20 eller 10 min.). Jag är nog där lite väl ofta kanske. ![]()
|
|
|
|
(#225)
|
(#226)
|
(#227)
|
|
Test i bäst asbest
|
2009-04-29, 18:25
Herregud, vad slut jag är efter träningen idag.
Förra veckan var jag bara på gymmet 3 ggr. men jag körde lite vardagsträning med husstädning och promenader. Den här veckan har jag varit där varje dag hittills och idag hade jag PT-timme och herregud vad hårt han körde med mig, jag är alldeles ledbruten. Massor av jobbig konditionsträning och tung styrketräning idag. I morgon bitti ska jag gå på mitt 3:e corepass den här veckan, core får jag träna hur mycket jag vill och orkar säger PTM. (Förresten, jag tvingade med Ulven på gårdagens corepass som är stenhårt, guuuud, vad bra det kändes att orka mer och vara starkare än han är någongång, han var helt slut efter det som han lite föraktfullt kallar husmorsgymnastik och inte orkade han lika många situps som mig eller ligga i plankan heller sånt gillar jag ).
|
|
|
|
(#228)
|
(#229)
|
(#230)
|