![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Filmtajm och tevesoffan Från Grötbögen till Sex and the City. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
(#12)
|
(#13)
|
|
Nu ännu tjockare
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-08, 07:38
Ni kärringar fattar ju ingenting*smälla i dörrn*
Jag gillar just det där slabbet och mojset för...för...jag vet fan inte varför. Det bara är så. Tycker inte att han är dryg på något dumt vis, bara på ett roligt. Ja
Nej |
|
|
|
(#14)
|
(#15)
|
|
Analfabet
|
2008-08-08, 09:08
Jag gillar Nigella, men skulle dö av en sockerchock om jag käkade hennes efterrätter.
Den nakne kocken hatar jag. Finns det någon som springer omkring som en yr höna och pratar i överljudshastighet är det han. Skall inte matlagning vara lite avslappnande. Dör av irritation när han åker omkring på sin vespa och införskaffar råvaror. Programmet är klippt som en musikvideo så till slut har man glömt vad han lagar för mat. Per Morberg har ett fint kök, och dessutom gillar jag hans oprofessionella framtoning. Det var inte nådigt vad han kladdade en gång när han skulle göra färsk pasta. Det slickas och slafsas. Min favorit är nog annars den där SVT-snubben i Niklas mat. Avslappnad och lätta saker och sedan åker han omkring och gör små reportage. En gång på ett ställe i NY där de gjorde drick-choklad av alla de sorter av riktig choklad. Mums. Jag hatar däremot Mat-Tina. Skulle vilja köra upp den där pepparkvarnen i hennes röv, utan glidmedel. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#16)
|
(#17)
|
|
Smegmatiker
|
2008-08-08, 09:14
Nigella... Hon är go hon, och kanske Leila med. Och den gamla Mat-Tina, hon den lite flottiga och vindögda som ännu inte hade blivit stylad.
Jamie Oliver och han Floyd har jag svårt för. Oliver är lite så där obestämbart äcklig och Floyd är alldeles för stöddig. Edit: Jag har faktiskt aldrig tänkt så långt, men nu när du säger det så... |
|
|
|
(#18)
|
|
Analfabet
|
2008-08-08, 09:20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det här är en sådan där känslig fråga, tror jag måste avbryta vår vänskap pga detta. Något fel på Göteborgare är det, och nu har både du och Jan bevisat det. Bra är hon på chevre också. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#19)
|
(#20)
|