Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur Volvo 245

Notiser

Volvo 245 Motorer, farkoster och vråltrimmat.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
Bilbatteri. - 2008-11-06, 22:01

FYFAN vad det är dyrt! Över 1000:-!
Kollat Mekonomen och Biltema. Vad mer rekommenderas?
Klurat på att kolla med bildemonteringar med men det är svårt att veta vad man får... Vet ju iofs inte vad dom tar så det kanske kan vara värt det tills ekonomin tillåter det. Var in på OK och där tar dom 1400, tror jag det var, för ett till min skrutt och han sa att dom gått upp i pris lately. Whyyyyy?
Tips emottages.

(Jag behöver inga tips om mitt befintliga batt. för det är TOKdött! Det laddar inte ett skit. Vi har testat det som går att testa.)


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp