![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
|
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-04, 03:19
Bitlord är ett lättanvänt program och ett bra torrentplejs är också http://tankafett.com/index.php Har det mesta och alltid svensktextat. Och som också nämns är VLC det bästa programmet att titta med.
|
|
|
|
(#12)
|
(#13)
|
(#14)
|
(#15)
|
|
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
|
2008-08-04, 12:51
|
|
|
|
(#16)
|
(#17)
|
(#18)
|
(#19)
|
(#20)
|