![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| Globetrotteri Resor och andra kulturer. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
(#12)
|
(#13)
|
(#14)
|
(#15)
|
(#16)
|
(#17)
|
(#18)
|
(#19)
|
|
Grillat är godast!
Reg.datum: Aug 2008
|
2009-07-23, 22:13
Citat:
HEJ SCANDIC! DET ÄR MED STOR ORO JAG SER ATT NI PÅ SCANDIC INTE TAR FOLKS HÄLSOPROBLEM PÅ ALLVAR. JAG TÄNKER DÅ PÅ BACONET SOM NI SERVERER TILL FRUKOST VARJE MORGON. FOLK KAN FAKTISKT DÖ AV HJÄRT OCH KÄRLSJUKDOMAR OM DE ÄTER FÖR MYCKET BACON. JAG KRÄVER ATT NI SLUTAR MED BACON TILL FRUKOST PÅ SCANDIC OCH TAR ERT ANSVAR FÖR FOLKS LIV OCH HÄLSA!!! OM NI MOT FÖRMODAN KOMMER ATT TROTSA MINA ORDER KOMMER JAG ATT VARJE MORGON BESÖKA NÅGRA SCANDICHOTELL OCH JAG KOMMER ATT OLLA BACONET. GIVETVIS TAR JAG EN DISKRET BILD MED MIN MOBILTELEFON NÄR JAG OLLAR BACONET OCH DESSA BILDER KOMMER ATT SPRIDAS PÅ NÄTET TILL SCANDICS KUNDER. MITT OLLANDE AV BACONET KOMMER ATT FORTGÅ ÄNDA TILL NI VÄLJER ATT SLUTA SERVERA BACON TILL FRUKOST. EDER HÖGAKTNINGSFULLE CODEMAN ![]() |
|
|
|
|
(#20)
|
|
Miss Marple
Reg.datum: Jul 2008
|
2010-09-22, 06:39
Var på Scandic igår och åt och då serverades det bland annat en soppa, skogssvampsoppa och till den var det då bacon. Fast soppan var inte särskilt god. Vi gissade att de inte hittat så många karl johanssvampar utan hade drygat ut med tickor som kan ge en lite fadd och tråkig smak. Men bacon fanns det som sagt.
|
|
|
|