Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur h@XX0r och teknik- och spelstofiler

Notiser

h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Pomperipossa
Ugnsbakad trollpacka
 
Pomperipossas avatar
 
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
Stationär eller bärbar? - 2008-11-27, 20:50

Det ser ut att bli ny dator inom snar framtid. Just nu har jag en bärbar som jag är måttligt förtjust i, den blir ofta överhettad, har knappt något grafikkort (=går inte att spela på), och är allmänt "klen". Visst finns det bärbara som är bättre än min, men frågan är om man inte ska satsa på en stationär istället? Jag använder datorn mycket, laddar ner och ser på film, använder ordbehandling och vill kunna spela spel om andan faller på.

Vad hade ni valt?
Pomperipossa är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp