Igår träffade jag den "vårdlösa" föraren.
Han körde i 20 km/t, till sist i mitten av två filer, för att börja svänga till vänster utan blinkers. Då gasade jag upp för att stanna på hans vänstra sida, för att upptäcka att han pratade även i mobilen samtidigt.
Jag funderade ett tag att göra en sk. "envarsgripande" pga. "vårdslöshet i trafik", men bestämde mig för att läxa upp honom ordentligt genom att öppna hans dörr och sticka därifrån.
