Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Kultur h@XX0r och teknik- och spelstofiler

Notiser

h@XX0r och teknik- och spelstofiler IT, datanööördar och spel.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#13) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-09-13, 07:13

När jag jobbade på Ericsson hade jag intranätet som startsida men det berodde på att intranätet verkligen var ett internet i miniatyr och där fanns i princip allt jag behövde. Dessutom när jag loggade in så aktiverades nästan samtliga mina behörigheter på en gång.

Finns inget intranät som är nåt värt när man väl har sett Ericssons.


Väldigt många frågor är IQ-relaterade.
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp