|
Stationär eller bärbar? -
2008-11-27, 20:50
Det ser ut att bli ny dator inom snar framtid. Just nu har jag en bärbar som jag är måttligt förtjust i, den blir ofta överhettad, har knappt något grafikkort (=går inte att spela på), och är allmänt "klen". Visst finns det bärbara som är bättre än min, men frågan är om man inte ska satsa på en stationär istället? Jag använder datorn mycket, laddar ner och ser på film, använder ordbehandling och vill kunna spela spel om andan faller på.
Vad hade ni valt?
|