![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| Övrigt Jag hittade inget annat ställe att posta denna fundering. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#11)
|
(#12)
|
|
a.k.a. Eugen Sandberg
Reg.datum: Nov 2009
|
2009-12-15, 17:56
Det är något speciellt med träslöjdslärare helt klart. Mina har nog aldrig varit speciellt perversa men de har alla avskytt mig! Jag är egentligen ganska stolt över det, i och med att jag aldrig riktigt kände att deras s.k. ämne gav mig någonting "den här terminen ska ni gröpa ur en träbit och kalla skiten för skål. Sedan skall mamma glatt lägga apelsiner i den vid jul." Fy fan så jävla dumt! Mina skålar, eller hyllor för den delen, såg aldrig riktigt så där bra ut. De var skeva och vinda, främst därför att jag inte var någon hejare på att mäta eller använda ögonmått. Skiten blev därför därefter. På kvartssamtalen påpekade skägglurken i träskor att "det här med träslöjd har aldrig riktigt varit Gunnars grej." Nej, tacka fan för det , stå två timmar i veckan i en termin och slipa med ett jävla sandpapper. Slöjd som ämne är likvärdigt med eutanasi, kan man inte använda tiden till något vettigt iställt? Exempelvis svenska språket alt. kristendomkunskap. Bara två saker var värre än träslöjd nämligen syslöjd och teknik (där en idiot med rött hår och glasögon kallad Stefan lärde folk att tapetsera). Man undrar hur man överlevde den svenska skolan egentligen.
|
|
|
|
(#13)
|
|
Återanpassningsbar?
Reg.datum: Jul 2008
|
2009-12-17, 00:14
Citat:
![]() Nej, jag är inte pervo! Har inte varit på flera år. ![]() "Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|
|
|
(#14)
|
|
a.k.a. Eugen Sandberg
Reg.datum: Nov 2009
|
2009-12-17, 18:20
Citat:
![]() |
|
|
|
|
(#15)
|
|
Återanpassningsbar?
|
2009-12-19, 23:15
Citat:
![]() Det var inte lika ekivokt som det tydligen lät. Jag var 15 och vi pussades bara sådär...uhm, vet inte hur men det var inget hångel, tyvärr. Att jag hade våta drömmar om honom är en annan femma. ![]() "Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|
|
|
(#16)
|
|
Bajs är livet
|
2009-12-20, 00:43