![]() |
||||
| ||||
(#81)
|
(#82)
|
(#83)
|
(#84)
|
(#85)
|
(#86)
|
(#87)
|
(#88)
|
|
Elev
Reg.datum: Jul 2008
|
2009-03-09, 00:23
Om man skall köpa tomater på burk billigt så rekommenderar jag lidls alla dagar i veckan, och då skall det vara hela tomater. Euroshopper och eldorados är rena skiten enligt mig, helt smaklösa och säkert helt utan vitaminer. Är jag i en vanlig affär brukar det bli kung markatta så där är jag lite snobbig.
Noterar dock att det står ett paket röda linser av eldorados märke i skafferiet, även torkade kikärtor och bönor. Har svårt att tro att det skiljer något i smaken där. Kaffe eller pasta skulle jag aldrig köpa någon eldoradovariant av, det är mer eller mindre vara barilla eller buitoni som gäller även om icas eget märke är okej. |
|
|
|
(#89)
|
|
Bajs är livet
|
2009-03-09, 13:41
Nu har jag testat x-tra ravioli. För nog säga att den var synnerligen smaklös, mycket mjölsmak och rinnig tomatsås. Jag försökte spetsa till den med Willys ketchup det skar sig smakmässigt.
Men det låga priset gör att jag ändå ger den tummen upp. Tänk att få en hel lunch för bara tio kronor. |
|
|
|
(#90)
|
|
Den vilda paltkokerskan
|
2009-03-09, 14:19
Jag provade köpa hem Euroshoppers goudaost.
Den kostade 49 kr kg och duger alldeles utmärkt till varma mackor ostsåser och till att riva till gratänger. Jag rekommenderar den. Jag köpte även hem Willys eget extra långa toapapper 23kr för fyra rullar. Exakt lika bra som edets som kostar ca en tia mer. Däremot tummen ner för euroshoppers toa papper billigt javisst men det går minst en rulle om dagen. |
|
|
|