![]() |
||||
| ||||
(#121)
|
(#122)
|
(#123)
|
|
Analfabet
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-23, 00:50
Citat:
Boeing köpte väl upp MD så nu heter flygplanet Boeing MD-82...helt bisarrt...som att en bil skulle heta Volvo Saab 94 Det är tom så knasigt på boeings hemsida.. http://www.boeing.com/commercial/md-80-90/index.html Får hålla mig au jour med krasch-sidorna på internet, där brukar ibland innehållet i svarta lådorna sippra ut innan det kommer i tidningarna. Edit: Funderade på sista hundpromenaden. Det med flaps/slats med fungerande motorer kan inte varit problemet, för då vore scenariot att planet åkte upp och vinglade iväg framåt. Känns det som. Nu hamnade det som du sade på höger sida direkt efter start. |
|
|
|
|
(#124)
|
|
Kristdemokrat
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-23, 01:42
Citat:
Det är som om bara för att Ford köpt upp Volvo, så ska nu alla äldre bilar också byta namn. Ford Amazon. Smaka på den. ![]() Boeings hemsida. Jösses. ![]() ![]() Rapportera in om du ser nåt på kraschsidorna! Jag följer inte de där... ![]() |
|
|
|
|
(#125)
|
|
Analfabet
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-23, 01:46
Jag är för närvarande väldigt frustrerad. Vet en jäkla bra flygincidentssida där fackfolk är inne och skriver. Men kommer inte på url:n...
Där hade de löst haverifrågan ang. Olympia-planet utan tryckkabin mycket lång före haverikommissionen. |
|
|
|
(#126)
|
|
Kristdemokrat
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-23, 01:48
Citat:
Otroligt. Jag är tokimponerad av dig. Vilken koll! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
(#127)
|
(#128)
|
(#129)
|
(#130)
|