![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| Övrigt Jag hittade inget annat ställe att posta denna fundering. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
(#1)
|
(#2)
|
(#3)
|
(#4)
|
(#5)
|
|
Analfanatiker
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-11-13, 00:27
Citat:
Vad hette föresten det där bantningsmedlet som var så poppis för några år sen? Något fiberaktigt grej... |
|
|
|
|
(#6)
|
|
Söt och mycket naiv
Reg.datum: Aug 2008
|
2008-11-13, 00:53
Citat:
![]() |
|
|
|
|
(#7)
|
|
Analfanatiker
|
2008-11-13, 01:07
Just det, mitt ex kompis sålde Herbalife.
Som ökenräven skriver så handlar det om trendprylar, för några år sen var det Herbalife, nu är det helt andra saker. Man kan kanske kolla med fd. Herbalife säljare om hur det gick för dem? |
|
|
|
(#8)
|
|
Den vilda paltkokerskan
|
2008-11-12, 21:51
Jag har en kompis som säljer Mary-Kay och hon tycker det är roligt men det är nog inget du kan förvänta dig att bli rik på.
Utan du får nog mest se det som något du tycker är roligt om som du tjänar en liten slant på. Men som du säger produkterna är bra så du kan varmt rekommendera dom utan att känna dig som en lögnare. Sen är väl partyna oftast på kvällstid så det kommer mest troligt inte inverka på familjen i övrigt. Jag menar skjutsar till skolan och middagar och annat du gör för familjen. Så tror du att det blir roligt och inte har för höga förväntningar på att bli rik. Så varför inte. |
|
|
|
(#9)
|
(#10)
|
|
Miss Marple
|
2008-11-12, 21:56
Jag är tveksam till den här typen av pyramider, för det är ju den stukturen Mary Kay bygger på. Märket Mary Kay har jag bara hört talas om, ingen egen erfarenhet och heller ingen jag känner som använder (vad jag vet) så jag kan inte uttala mig om försäljningspotentialen.
Sorry för neggoattityden. ![]()
|
|
|
|