![]() |
||||
| ||||
|
|||||||
| Notiser |
| Sverige och Utrikes Samhälle, politik och debatt. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
(#1)
|
|
Analfanatiker
Reg.datum: Jul 2008
|
Dags att protestera mot FRA-lagen -
2008-09-14, 20:24
Jag skulle i vanliga inte orka med en demonstration, de verkar som hopplösa försök i de flesta fall. Dock har i detta fall riksdagen ljugit, och förvrängt sanningen på ett oerhört absurt sätt.
Dags att visa för dem att vi inte har missförstått ett skit, som regeringen vill gärna påstå. http://frapedia.se/wiki/Demonstratio...september_2008 Citat:
|
|
|
|
|
(#2)
|
(#3)
|
(#4)
|
(#5)
|
|
Anal-ytiker
|
2008-09-14, 20:29
Ääähhh, jag gillar FRA - de skyddar oss från alla kommunister.
Jag brukar försöka dra mitt strå till stacken och ta skärmdumpar på alla nya inlägg på Obsklassen och maila över till FRA, för att hjälpa dem lite på traven. Jag brukar skriva en liten personlig analys som kommentar, exempelvis "typisk kommunist", "han erkänner i inlägget här att han har druckit rödvin - typisk kvasintellektuell kryptokommunist" och "det är bara proggare som plockar svamp". Allt för rikets bästa. ![]() Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|
|
(#6)
|
|
Test i bäst asbest
|
2008-09-14, 20:36
Citat:
när jag var ung var jag det. Hade palestinasjal och sånt men det var ju längesen.Jag är t.o.m. godkänd av SÄPO i högsta säkerhetsklass. ![]() Jobbade inom en mycket hemlig del av försvaret under ett antal år.
|
|
|
|
|
(#7)
|
|
Anal-ytiker
|
2008-09-14, 20:38
Citat:
![]() *inlägget med erkännandet rapporterat till FRA* Nejdå, ni luktar inte alls lök.
|
|
|
|
|
(#8)
|
|
Test i bäst asbest
|
2008-09-14, 20:42