![]() |
|||
| |||
(#1)
|
(#2)
|
(#3)
|
(#4)
|
|
Kristdemokrat
Reg.datum: Jul 2008
|
2009-03-14, 02:48
Citat:
![]() |
|
|
|
|
(#5)
|
|
Återanpassningsbar?
|
2009-03-14, 02:48
Citat:
Jag känner direkt att jag inte gillar låga räcken iaf. "Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|
|
|
(#6)
|
|
Analfabet
|
2009-03-14, 02:53
Någon brorädsla har jag inte, konstigt nog, eftersom jag går och är rädd för att t.ex. jorden skall snurra ur sin omloppsbana....
![]() Däremot brukar jag tänka på denna film, när jag åker över Höga kusten-bron. Annars har jag läst att de har använt dålig betong i Öresundsbron, så den vittrar mer än det var tänkt. Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det. |
|
|
|
(#7)
|
|
Elev
Reg.datum: Dec 2008
|
2009-03-14, 02:55
Helst borde räcket sträcka sig runt och över till andra sidan så att man får ett slags brotunnel. Bron ska kännas lika trygg som en korridor i en mellanstadieskola. Marmorgolv med trilobiter i. Murade väggar med klädhängare. Små barn som man kan använda som flytdunkar (se slutet av Titanic) vid en olycka.
|
|
|
|
(#8)
|
(#9)
|
|
Test i bäst asbest
|
2009-03-14, 19:29
Jag gillar inte heller broar. När jag ska in till stan måste jag åka över Skurubron t.ex. den är i uselt skick och borde fixats för flera år sen, jag brukar lösa det genom att köra så fort jag kan över den.
![]() Sen bor jag ju på en ö så det är en del broar jag måste ta mig över för att komma hem om jag ger mig in till stan, det är mycket traumatiskt men jag blundar och trampar ner gaspedalen. ![]()
|
|
|
|
(#10)
|
|
Smegmatiker
|
2009-03-14, 23:22
Broar över vatten är det bästa ting. Faktum är att jag är så förtjust i dessa att jag utan att blinka kan tänka mig att köra hundratals mil bara för att få chansen att bestiga någon på förhand, eller på måfå och under resans gång, utsedd viadukt eller annan förbindelselänk.
Citat:
![]() Se så vackert träden speglar sig långt där nere i vattnet. ![]() |
|
|
|
|