Visa ett inlägg
  (#1) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
Bajserfarenheter från stora vida världen - 2009-04-22, 23:15

Nu behövs det en liten tråd om olika grejer som har med resande och bajsande att göra.

Min första intressanta globala erfarenheter.

Jamaica: Käkade kyckling hemma hos en taxichaffis familj. Man hyr en taxi med chaufför en hel dag där. Denne kör ofta en gammal jänkare som går ca 30 km/h i uppförsbacke. Under taxiresan passar han på att stanna på olika ställen där bekanta bor.

Två dagar efter skulle vi åka hem med flygplanet till Sverige. Mellanlandning på JFK i NY. Då brakade helvetet lös, och min mage gjorde uppror. Fick sitta och försöka "sprutbajsa" så diskret som möjligt på toaletten. Det var en sådan där toalett med tunna väggar, och mellanrum mellan golv-vägg, vägg-tak. Bajseriet höll i sig några veckor innan det stabiliserades.

När jag kom hem fick jag ta ett bajsprov. Det vill säga samla upp mitt eget bajs i en liten burk och skicka in till analys, eftersom jag arbetade på Konsum. Jag hade fått några stafylokocker eller vad det nu var. Fördelen var att jag inte fick jobba, utan kunde vara sjukskriven. Bara pga en bajsbakterie...



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.




Senast redigerad av Mröff den 2009-04-22 klockan 23:20.
Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat