Visa ett inlägg
  (#32) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-09-02, 13:38

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Allt med toaletter blir automatiskt skoj.
Jag går inte in på det som föregick det här men tro mig, jag hade alla anledning att tycka illa om den här killen redan innan:

Han hade fått stopp i sin toalettstol och när jag granskade eländet så såg jag att han måste haft stopp ganska länge och att han borde ha hört av sig innan det började rinna över kanten. Jag frågade honom ifall han hade haft någon sån där luktagott-grej hängd över kanten och ifall han möjligen hade försökt spola ner den, han nekade naturligtvis och jag förklarade att det var tur för honom det eftersom han annars mycket väl skulle kunna komma att få betala utryckningen ur egen ficka.

Jag tog och skruvade loss toalettstolen och vräkte upp den på sidan. Där precis vid mynningen eller kanske egentligen i slutet på vattenlåset så satt den... Luktagottgrejen som han hade försökt spola ner när den var uttömd!
-Vad fan är det här då, frågade jag med skärpa i rösten.
-Fan den bryykar jy alltid gå att spola ner fan, sa killen med rodnad i ansiktet.
Ja, jag tänker inte ta i den, sa jag och pekade menade på den nedbajsade plastgrejen som satt fast röret med en massa papper omkring sig. -Ta bort den!
Han stirrade på mig som om jag inte var riktigt klok och sen så sa han att det inte var hans jobb och att det ju var jätteäckligt...Sen så gick han ut i köket och försvann.

Då sträckte jag mig efter hans tandborste och rakade ut skiten med den. När jag var färdig så skakade jag av den och ställde tillbaks den på handfatet.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat