Visa ett inlägg
  (#8) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2009-05-15, 23:15

Citat:
Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
Jag är en timid herre! Normalt brukade jag inte öppna dörren när de ringde på, men en gång gjorde jag det, och där stod en from kvinna med sin likaledes fromma dotter. Och till slut fick de 20 kronor i utbyte mot en liten bok som jag arkiverade i sopkorgen. Och sedan var det kört.

Likt ett eksem dök de upp med stor regelbundenhet och ville diskutera boken. Men en dag låg jag och sov när de ringde på. Jag raglade upp, iförd kalsonger modell jättestora och slängde upp dörren, sade något extremt opassande och drog igen dörren. Därefter har de - som det heter - icke avhörts.

Jag skäms faktiskt för detta, för oavsett vad man tycker om deras tro så är de jättetrevliga att ha att göra med i andra sammanhang. De är kanon att ha som kollegor (de diskuterar inte sin tro med mindre att man frågar om det), de jobbar hårt och kommer alltid i tid.
Hahahaha jag tycker det är underbart!

Fine, folk får tro på det dom vill bara dom inte stör andra med det. Har inga problem med religioner eller skumma, i mitt tycke, övertygelser sålänge man inte prackar på andra skiten.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat