Visa ett inlägg
  (#9) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-09-25, 15:44

Hahaha!

Jag har en ganska så kul men inte alls lika avancerad som dom ni har berättat. En bekant till mig vars föräldrar hade en sommarstuga neråt Falkenberg till behövde med jämna mellanrum tömma sin latrin. Normalt sett så är det ju hämtning på såna där tunnor, men dom hade någon dispens från det där, eller om stugan var ett gammalt svartbygge, jag minns inte hur det låg till med det. Men i varje fall så hade dom ett något avkapat sextioliters oljefat att bajsa i. Det var rejält tillverkat med ett tätslutande lock och det brukade aldrig vara några problem med att bära iväg den till komposten, men åren och fukten gjorde ju sitt, och tillslut så var tunnan ganska så mjuk av rost. Men det var ännu ingen som hade märkt det.

Det var då som min äckelmagade kompis, förmodligen med löfte om höjd veckopeng, fick i uppdrag att tömma tunnan. Han var inte så gammal så tunnan blev ganska så otymplig för honom när han med ett omfamnande grepp vacklade han ut på gräsmattan.

Ploff... sa det när hela botten gick ur! Han har berättat att det skvätte flera meter och att hans bara ben och fötter luktade bajs i flera dar.

Senast redigerad av Sven Hedin den 2008-09-25 klockan 15:51.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat